top of page
Search
  • Writer's pictureSea Island

Mitä Sea Island voi tarjota yrityksellesi?



Onko yritykselläsi sometilit, blogit ja muut vastaavat kanavat tehtynä, mutta ei aikaa tai osaamista päivittää sinne sisältöä? Meillä on aikaa sinun yrityksellesi ja osaamista tuottaa laadukkaita sisältöjä.


Sea Island on perustettu erityisesti niiden yritysten tarpeisiin, joilla ei ole välttämättä omaa markkinointi-/viestintäosastoa ja ovat kokeneet esim. mainostoimistojen tai erillisen henkilön palkkalistoille lisäämisen turhan kalliiksi vaihtoehdoksi tähän tarkoitukseen. Sea Island tarjoaa markkinoinnin ja viestinnän ammattimaista kumppanuutta kustannustehokkaasti tuntihinnoittelulla, jopa pienimmillekin yrityksille.


Useimmiten yrityksen eri kanavat, esim. nettisivut, some-tili tai uutiskirjepohja, on saatu jo kuntoon ja jotain sinne on silloin tällöin julkaistukin MUTTA sitten loppuu aika, tekeminen on jäänyt enemmän fiilispohjaiseksi ja mitä ylipäätään eri kanaviin kannattaa päivittää? Vielä jos sisällöt linkittyisivät yrityksen strategiaan eli olisivat jollain tavalla linjassa organisaation tavoitteiden kanssa, niin kuulostaisiko jo ihan eri tason tekemiseltä. Voimme tarjota tätä ja paljon enemmän.



Olemme törmänneet kolmeen perinteistä asiakascaseen:

-Organisaation asiat hoidetaan hyvin, mutta aika ja energia menevät lähinnä operatiiviseen toimintaan "kun olisi tässä näitä oikeitakin töitä". Hyvin hoidetuista asioista ja mielenkiintoisista projekteista unohdetaan siis kertoa ulospäin. Näin ollen nämä asiat eivät näy asiakkaille tai potentiaalisille asiakkaille, eikä hyvin hoidetusta toiminnasta saada markkinoinnillista hyötyä tai jo nykyisille asiakkaille muisteta viestiä miksi ko. yrityksen asiakkaana kannattaa pysyä.

-Ei nähdä enää "metsää puilta". Kun asioita katsotaan organisaation sisältä ulospäin, niin monista arkisista asioista tulee itsestäänselviä ja joskus jopa termistötkin alkavat kuulostaa asiakkaan korviin erikoiselta. Ulkopuolinen näkökulma tuo esiin uusia ulottuvuuksia ja katsoo asioita samasta näkökulmasta kuin asiakkaatkin, ehkä jopa helposti ymmärrettävässä muodossa.


-Aika ja/tai osaaminen eivät vain riitä, eikä haluta ostaa vain yksittäisiä kampanjoita tai taikatemppuja, vaan halutaan panostaa pitkäjänteisempään sisältöjen luontiin ja kehittää asiakasdialogia nykyajan vuorovaikutteisessa viestintämaailmassa. Ei siis vain toitoteta asioita ulospäin, vaan kuunnellaan myös asiakkaiden palautetta ja kommentteja. "No ihan kiva, mutta tähän ei ole aikaa" - lausahdus on monesti aikamoinen paradoksi, jos halutaan aidosti olla asiakaslähtöisiä.


Joskus ulkopuolinen osaa katsoa asioita toisesta näkökulmasta, kysyä ne yksinkertaisimmatkin kysymykset ja kiteyttää ne myös muille, asiakkaille. Uskomme organisaation kanssa luotavaan kumppanuuteen, ilman että sen tarvitsee räjäyttää budjettia. Mikäli kiinnostuit palveluistamme, niin otathan yhteyttä ja katsotaan juuri sinun organisaatiollesi sopiva ratkaisu.

26 views0 comments
bottom of page